גפני תוקף: "עם שר חקלאות כזה, אני בגלות" הבית היהודי: "שילך לשנורר"

    ישראל פריי 2 Comment on גפני תוקף: "עם שר חקלאות כזה, אני בגלות" הבית היהודי: "שילך לשנורר"
    13:34
    05.05.24
    רחל פסטג No Comments on "הוד שבגבורה": עבודת המידות בספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתקפה חריפה של חה"כ משה גפני נגד שר החקלאות אורי אריאל: בישיבת ועדת הכספים שנערכה הבוקר שכפר המכבייה, פנה גפני לח"כ בצלאל סמוטריץ, חבר הועדה, ושיגר דרכו מחאה חריפה לחבר מפלגתו, אורי אריאל. "עם שר חקלאות כזה, אני בגלות" -זעק גפני- "אני מוחה על זה שהוא עולה להר הבית. מיותר לחלוטין. נזק נזק. אני חושב שאין בזה היגיון מבחינה מדינית".

    גפני לא הסתפק בביקורת עניינית, והמשיך בהתקפה אישית: "אני חושב שהוא לא מתפקד כשר החקלאות. שידאג לארץ ישראל במשרד החקלאות, ולא בעלייה להר הבית". גורמים בבית היהודי לא נותרו חייבים ומסרו: "שגפני יפסיק להתערב בעניינם של אחרים, ויעשה מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לשנורר". בסביבתו של גפני הוסיפו שחקן חדש למשוואה כשהגיבו: "מה שאריאל עשה לחרדים אפילו לפיד לא עשה".

    העימות הפוליטי מגיע על רקע החרפה ביטחונית בירושלים, שהעילה המרכזית לפריצתה היא שאלת הריבונות על הר הבית, וניסיונות של אנשי ימין להראות נוכחות בהר, אל מול התפרעויות הערבים, המעוניינים לדחוק את רגלי היהודים מהר הבית.

    אמש, הביע רבה של העיר העתיקה, הגר"א נבנצאל, את התנגדותו החריפה לעלייה להר הבית. "ייתכן והם גורמים להסלמה. הם גם מביאים קיטרוג לעם ישראל, בגללם עשרות אלפי יהודים לא יוכלו בחודש תשרי להתפלל בכותל". •



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מדוע אינם מגיבים עניינית מה מועילה הציניות הזו?

    2. 1

      אורי אריאל! אם לא אכפת לך העבירה החמורה של עלייה להר הבית, ולא אכפת לך מהמהומות המיותרות שאתה יוצר, לפחות תתחשב בציבור בוחריך. אתה במעשיך הנלוזים מרחיק את ציבור שומרי המצוות מסימפטיה למתיישבי יש"ע ומציג אותם כמטורפים קיצוניים.